Financieel administratief medewerk(st)er (18 tot 20 uur/week)

18
November
2022
Vacature

Werk je graag met getallen en ben je op zoek naar een afwisselende functie waarin jij jouw administratieve kwaliteiten kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

In jouw rol als financieel administratief medewerk(st)er rapporteer je aan de algemeen directeur en zien jouw werkzaamheden er als volgt uit:

·        Bewaken en uitvoeren van de debiteuren-, crediteuren- en grootboekadministratie.
·        Bijhouden van kas- en bankmutaties.
·        Bewaken van budgetten.
·        Aanleveren van informatie voor het opstellen van de jaarrekening van verschillende entiteiten.
·        Verzorgen van periodieke rapportages ten behoeve van de directie waarbij je bijzonderheden signaleert.
·        Wekelijks controleren van de project-/urenadministratie en het signaleren van onjuistheden/onvolkomenheden waarbij je tevens als aanspreekpunt fungeert.  
·        Leiding geven aan de secretaresse/administratief medewerkster die ondersteunende taken voor jou verricht.

Wat verwachten wij van jou?

MBO+ werk- en denkniveau en enkele jaren relevante werkervaring. Ervaring met de pakketten Twinfield, Basecone en YVI RUBY (project- en urenadministratie) is een pré. En verder dat je integer bent, nauwkeurig, analytisch en resultaatgericht.

Wat bieden wij?

Een mooie kantooromgeving waarin in een informele sfeer samen de klus wordt geklaard. 20 vakantiedagen, 12 roostervrije dagen (bij een fulltime dienstverband), een goed salaris en een goede pensioenregeling.

Ben je enthousiast over deze functie en wil je er graag meer over weten? Mail dan je CV en motivatie vóór 2 december a.s. naar Ingrid Wulferink (i.wulferink@kienhuis-bm.nl) en wellicht nodigen we je binnenkort uit voor een kop koffie om te kijken of we bij elkaar passen. Tot gauw!!

No items found.